Knihy o marketingu

Marketingový výzkum

Díky knize Marketingový výzkum získáte znalosti, jak realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit
Prohlédnout  ➪

Strategický marketing

Kniha Strategický marketing od autorky Dagmar Jakubíkové se věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti.
Prohlédnout  ➪

Základy marketingu

V odborné knize Základy marketingu se dozvíte, co to je vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy. Dále vám prozradí, jakou marketingovou strategii zvolit.
Prohlédnout  ➪

Úspěšná prezentace

Kniha Úspěšná prezentace od Emma Ledden nabízí postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, která vaše posluchače zaujme a přesvědčí. Jde o nový přístup k vytváření prezentací.
Prohlédnout  ➪