
Marketingový výzkum
Díky knize Marketingový výzkum získáte znalosti, jak realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit
Prohlédnout ➪
Strategický marketing
Kniha Strategický marketing od autorky Dagmar Jakubíkové se věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti.
Prohlédnout ➪
Základy marketingu
V odborné knize Základy marketingu se dozvíte, co to je vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy. Dále vám prozradí, jakou marketingovou strategii zvolit.
Prohlédnout ➪
Úspěšná prezentace
Kniha Úspěšná prezentace od Emma Ledden nabízí postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, která vaše posluchače zaujme a přesvědčí. Jde o nový přístup k vytváření prezentací.
Prohlédnout ➪